se;amat Pictures, Images and Photos

Jom tengok dikir

Cikgu Sulizi : Air Mata Perpisahan

Paling muka ku dengar mu mintak diri dulu,
Toksei dah aku tengok mu sebaknya rasa didadaku.
benda hok mu bui tahu aku tak setuju,
mudahnya mu nak tinggal aku,
air mata derai ke dagu,

pedihnya diri ku rasa, diri ku seksa...

berapa lama kawe duk puja demo,
sampai tak berasa umurku sudah tua,
ku takdop harta mudahnya demo benci,
sayang wat apa hok lain lebih lagi,

aku lalang tepi jalan,
sapa dia gak nak sayang,
pilihlah mu pilih,
hok wei sama padan...

muga kita tubuh susah,
beginilah jadi,
begitu mudah demo benci,
air mata basah di pipi...

ingat sekali beratnya aku rasa,
aku menangis tapi mu duduk suka,
sayunya di hati kujatuh air mata,
ingat ko janji demo tidak setia..

aku sampah tepi jalan,
sapa dia gak nak sayang,
pilihlah mu pilih,
hok wei sama padan...

Paling muka ku dengar mu mintak diri dulu,
sakitnya rasa dalam kalbu,
toksei dah aku tengok mu..
benda hok mu bui tahu aku tak setuju,
mudahnya mu nak tinggal aku,
air mata basah ke dagu..

Cari sinni

waktu dunia

hari ini

Geng Kito